
Prime Time SMASH 2026 markerer i 2026 sitt 18-årsjubileum med unge talenter i sentrum.
Som tidligere år arrangerer vi to konserter for våre unge musikere. Den andre konserten finner sted på Asker Jazzklubb, Lancelot, lørdag 7. februar kl. 19.00.
Orkesteret har gjennom mange år hatt en tydelig tradisjon for å løfte fram unge talenter som solister, og denne tradisjonen videreføres nå for 18. år på rad med en ny utgave av SMASH. Et tydelig eksempel på kontinuiteten er Konrad (16) på 2. tenorsaksofon, som også var solist under SMASH 2025.
SMASH er en møteplass for unge musikere, hovedsakelig fra Asker og Bærum, samt nærliggende kommuner. Prosjektet har utviklet seg til å bli en levende smeltedigel der etablerte musikere i orkesteret møter nye, spennende talenter og framtidige stjerner på jazz- og rockehimmelen.
Årets solister på SMASH 2026 er:
Orkesterets musikalske leder er Per-Gjermund Storrø.
Billetter selges i døra:
Barn: gratis
Ordinær: kr 250
Medlem av jazzklubben: kr 100